Ga naar inhoud

Goed nieuws voor TVV en BGC: Exclusiviteitscontract MTV loopt af in 2007

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De hoofdkanalen MTV-Nick en TMF zijn inderdaad anders in beide landen.

Maar bijvoorbeeld kanalen als MTV2, MTVbase, MTVhits en VH1 zouden ze toch kunnen doorprikken.

Geplaatst:

MTV Nederland en MTV in Vlaanderen is exact hetzelfde kanaal, hoor. Alleen wordt overdag Nickelodeon uitgezonden op dat kanaal door Telenet.

TMF Vlaanderen is dan wel weer een volledig ander kanaal dan TMF Nederland. Maar ziet er eigenlijk dan weer exact hetzelfde uit...

Het zou in ieder geval een welgekomen toevoeging zijn voor TVV: MTV Nederland doorprikken (samen met de MTV Beesjes, VHwannetjes, enzoverder en TMF Vlaanderen erbij voegen.

off topic: als de gozers van LibertyTV Vlaanderen slim zijn, gaan ze van de hotbird13 af en gaan ze op de astra19 zitten, eventueel met een contract met TVV...

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:
Citaat:

off topic: als de gozers van LibertyTV Vlaanderen slim zijn, gaan ze van de hotbird13 af en gaan ze op de astra19 zitten, eventueel met een contract met TVV...

Heeft iemand Liberty daar eigenlijk al eens over benaderd?
Geplaatst:
Citaat:
MTV Nederland en MTV in Vlaanderen is exact hetzelfde kanaal, hoor. Alleen wordt overdag Nickelodeon uitgezonden op dat kanaal door Telenet.

De MTV die in Vlaanderen en Nederland wordt uitgezonden heet officieel in allebei de landen MTV Netherlands (men wilde de naam niet veranderen naar Benelux, Lowlands was wel een optie) net zoals overigens bij Nickelodeon. Máár er zit wel een verschil in: Op zowel Nickeloden als MTV in Vlaanderen, komen andere reclameblokken dan in Nederland.

Je zou dus kunnen zeggen: MTV doorprikken vanaf de MTV transponder (iig vanaf 18 uur) en Nickelodeon tot 18 uur doorprikken maar dan loopt MTV wel geld aan reclameinkomsten mis zal de redenatie zijn daar. Goed, kan opgelost worden door de extra abonnementsinkomsten natuurlijk.

TMF Vlaanderen is toch wel erg anders dan in Nederland hoor. Het begint al met de vormgeving, maar ook het feit dat die zender nog grotendeels gepresenteerd is (waar je hier alleen muziek ziet), men nog SMS-chats uitzend (die hier gelukkig zijn afgeschaft) en de muziekkeuze is veel breder (hier hoor je alleen Top 40-muziek, daar zend men zelfs de Afrekening uit). Zo heb ik op mijn vakantie in Mol gemerkt. Ook TMF Vlaanderen zou dus leuk zijn.

Citaat:
Het zou in ieder geval een welgekomen toevoeging zijn voor TVV: MTV Nederland doorprikken (samen met de MTV Beesjes, VHwannetjes, enzoverder en TMF Vlaanderen erbij voegen.

MTV NL, Nick NL, MTV2, VH1 en MTV Music mogen er van mij iig liefst morgen al bij. Heb ik mijn basispakket op CDS iig niet meer nodig, want naar de NL commerciëlen kijk ik toch nooit.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen