Ga naar inhoud


Settings 6-8 van joske


settings joske

Aanbevolen berichten


Hi Jos,

 

Hij's weer fijn. Ik had ze overigens zelf er al op staan maar voor veel van mijn kennissen is het weer een uitkomst dat jij je klus weer geklaard hebt.

 

Greetz

 

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de spaanse radio zenders valt me op dat deze geen naam hebben maar hun frequentie als naam. Als ik mbv dreamedit deze zenders namen geef als Cadena Dial en 40 Principales, en deze lijst vervolgens in mijn dreambox laadt verliezen ze na een paar maal zappen wederom hun naam.

Ik heb 'p' aangevinkt bij dreamboxedit.

 

Heeft iemand een idee hoe ik de namen behoudt?

bvb dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Dit is speciaal voor de gebruikers van de Gemini 3.00 image.

 

Als je de useraddon.xml zoals die bij Joske op zijn site beschikbaar staat in de juiste map plaatst, dan kun je via het Blue Panel bij downloads automatisch de nieuwste settings van Joske downloaden, inclusief reload functie. De lijsten worden dan dus zonder dat je nog een settings editor daarvoor nodig hebt, meteen in je ontvanger geplaatst. Normaal zou je dat ook via de gewone settings download van Gemini zelf kunnen doen, maar ze hebben blijkbaar teveel werk om Joskes settings steeds actueel bij te houden, zodoende dat we zelf een server beschikbaar stellen.

Misschien dat we in overleg met IHAD binnenkort wel een vaste link krijgen in de image naar de Joske settings.xml

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...