Unetwork Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Nu word ik echt gek! woon in Macedonie en mijn buurman is een Fransman die natuurlijk ook wil kijken naar de Franse zenders en hoe meer hoe beter natuurlijk. Nu vertelde mijn leverancier dat hij een ontvanger kan verkopen voor 1800 mark inl. dual feed en orginele franse kaart met een auto update die een jaar geldig is... Nu hoor ik via dit forum veel geluiden dat elke maand het beeld op zwart staat bij seca?<BR>Iemand een advies dan graag krijg je ook nog een lekker frans conjakje cadeau! van mijn buur! MERCI<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 16 oktober 2000 Geplaatst: 16 oktober 2000 Het blijft een moeilijke gecompliceerde zaak. Een Franse kaart zal waarschijnlijk een abokaart zijn die voor een jaar is betaald en dus een jaar vrijgeschakelt. Let wel op dat het geen verlopen kaart is die opgewaardeert is of een seca dpsc kaart. Als het overigens een orginele seca kaart is met jaarabo wil het niet zeggen dat je een jaar lang zou kunnen kijken. Er komen steeds meer geruchten dat C+ France binnen zeer korte tijd met een kaartwissel komt en dus val je dan ook buiten de boot. De wafers welke hier over gesproken worden gaan alleen op zwart op dit moment als je de maandkeys gebruikt. Er zijn AU files die al maanden lang werken en die gewoon lekker AU blijven werken voor alle secazenders op Astra en sommige op Hotbird. Als je het dan zo bekijkt is de prijs van 1800 mark natuurlijk duur maar als het gaat om een eerlijk jaarabo en niet om pretkaarten dan is het een redelijke prijs.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten