Gast Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Hallo allemaal, Nadat ik de nieuwe software op 4 augustus heb gedownload via de sat. blijft mijn voorkeuzelijst niet meer in het geheugen staan van mijn Inverto. Dit gebeurt iedere keer na het inscannen van nieuwe zenders. Hoe kan ik dit veranderen? Alvast bedankt! Grt, Jack
Gast Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Heb je een fabrieksreset gedaan? Dit klinkt als een probleem die daarmee opgelost zou kunnen worden.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Adviseer fabrieksreset (alleen instellingen) daarna reboot (10 sec spanning eraf.
Julion Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik zit met het zelfde probleem met mijn Lemon 070 PVR. De Fabrieksinstelling heeft bij niets geholpen.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Ik heb dat ook gehad en zag toen dat je in de instellingen/voorkeursinstellingen/opstarten "laatste toestand" moet kiezen
Gast Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Oke,ga ik proberen. Wat ik nu ook heb sinds de update is dat het beeld "bevriest" telkens na enkele seconden. Met name de transponders waar de NL zenders opzitten hebben dit probleem. Ik heb bijna alles al geprobeerd maar het lukt me niet om het weg te krijgen. Hebben jullie nog tips/adviezen? Bedankt! Jack
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen