Gast Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Hallo, Ik wil Canale 5 en Italia 1 etc gaan ontvangen alleen is het gecodeerd met MediaGuard 2. Kan iemand mij vertellen waar ik een kaart of iets dergelijks moet kopen zodat ik deze zenders gewoon kan bekijken? Daarnaast wilde ik weten wat de mogelijkheden zijn om en Rai uno Rai due Rai tre te ontvangen en ook Canale 5, Italia 1 etc. Ze staan nu op andere frequenties maar wel allemaal op Hotbird. Misschien een oplossing om de frequentie te veranderen X keer?
Gast Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 met de dragoncam zijn ze te zien,maar als ik het goed heb zijn ze de meeste tijd gewoon free to air, (gratis dus). het gebazel van je laatste zin kan ik niet echt volgen.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Ik wil dus eigenlijk canale 5 en italia 1 en rai uno rai due rai tre ontvangen. Op dit moment kan ik alleen dus rai 1, 2, 3 ontvangen maar wil graag ook de andere kanalen zien dus wil ik graag weten hoe ik dit kan doen.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 De frequentie van Italia Uno en andere handmatig inlezen op je ontvanger en dan opslaan. Als je een gewone (FTA) ontvanger hebt, zie ik niet waarom dat niet mogelijk zou zijn. Greets.
RubbeR Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Italia Uno en Canale 5 vind je hier; 13E 11919.00 V 27500 2/3 Volgens Kingofsat zijn ze FTA en mediaguard2, vallen onder het Mediaset pakket http://nl.kingofsat.net/pack-mediaset.php Rai pakket vind je hier ; http://nl.kingofsat.net/pack-rai.php Effe een handmatige transponderscan en je moet ze hebben. I am RubbeR, you are glue
Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Bedankt voor de reacties. Ik weet alleen niet of een handmatige transponderscan mogelijk is op een Philips DSR 2210. Anders heb ik ook een Pace ontvanger, daar zou het misschien wel op moeten werken. Nu is alleen mijn vraag sinds de Rai serie en Mediaet serie andere frequenties zijn, hoe ik makkelijk kan switchen tussen die kanalen.
Gast Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 De Philips is naar ik veronderstel de Canaldigitaal-ontvanger. Of het daarmee mogelijk is om handmatig te scannen weet ik niet, maar met de Pace moet dat waarschijnlijk wel lukken. Vanaf het moment dat je ze handmatig hebt gevonden en ze zijn ingelezen in je kanalenlijst, hebben ze een kanaalnummer als je ze opslaat. Zoals nu RAI Uno bij jouw een bepaald nummer heeft, zal dan Italia Uno ook een nummer krijgen en het volstaat om dan via je afstandsbediening dat nummer in te geven, zoals je nu met de Rai doet. Greets.
Duwgati Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 Het is inmiddels wel duidelijk dat je vraag niets met Mediaguard te maken heeft, maar meer een 'beginners'-kwestie of 'receiver'-kwestie, dus ik sluit 'm.
Aanbevolen berichten