Gast Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik zit te kijken naar een pvr 5000maar heb eigenlijk geen ervaring met topfield uit recenties lees ik dat deze ontvangers goed uit de bus komen. Wie kan mij vertellen of deze ontvanger goed zappt en schakelt met diseg switch en kan deze ook geschikt gemaakt worden voor videoquard en power-vu reden is dat SKY television hier gebruik van maakt en wij volgend jaar een tijdje buiten NL zijn.
Jorgen Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Het enige wat ik je kan vertellen is dat ik het een heel erg fijn apparaat vind. Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met mijn aankoop, ondanks dat ik het toch een erg dure machine vond. Wat ik je aan kan raden is, wanneer je er een met HD koopt, je hier niet op bespaart (mits je het geld er voor over hebt natuurlijk). Wanneer je namelijk de smaak te pakken hebt, wil je altijd meer zien en meer opnemen. Nogmaals, een super apparaat. Wat de andere vragen betreft weet ik vrijwel zeker dat de andere Topfield gebruikers je hiermee verder kunnen helpen. Succes. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Jeffrey Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Helemaal mee eens! Topontvanger. (what's in a name), Superstabiel. Schijnbaar kun je Videoguard (SKY UK) bekijken met een Dragonmodule. Je hebt daarvoor uiteraard wel een geldige Sky Viewing card voor nodig. Ook heb je een Boxkey nodig, maar veel weet ik er ook niet van. PowerVU is naar mijn weten niet te ontvangen omdat deze codering gebruik maakt van geadresseerde ontvangers.
Tippy Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Gewoon een klasse apparaat. Heb er nooit problemen mee. Zaptijd is redelijk snel. Met de verschillende taps (kijk hiervoor elders op dit board) kun je deze Topfield nog beter bedienbaar maken en naar eigen smaak aanpassen. Met Powervu heb ik geen enkele ervaring... Zelf gebruik ik de (probleemloze) Aston 1.07 cam voor het Canal verhaal. Xtrend 10000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen