Gast Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Weet iemand of ik gelijk naar een satelliet kan schakelen en niet eerst heel de kanalenlijst door moet lopen om een andere sat te vinden ? ( Heb een draaibaar systeem ) Bvd , Michel
Moderator wiz Geplaatst: 7 augustus 2006 Moderator Geplaatst: 7 augustus 2006 Enige wat je zou kunnen doen is favorietenlijstjes maken per satelliet. Op dit moment zit er nog niets handigs in de inverto waarmee je snel van satelliet naar satelliet springt. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast Geplaatst: 7 augustus 2006 Geplaatst: 7 augustus 2006 Ok, dat zal ik eens proberen , ik hoop wel dat er een apart sat overzicht komt waar je de satellieten uit kan kiezen , is toch wel handig.
Gerard 76 Geplaatst: 8 augustus 2006 Geplaatst: 8 augustus 2006 stuur eens een mailtje naar de importeur... je krijgt iig een duidelijk antwoord terug.
Gast Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Deze wens ligt al bij de importeur (via satplaza.com Inverto forum).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen