Gast Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 Hallo iedereen! Ik ben van plan om een PVR sat receiver te kopen en twijfel nog tussen de Topfield (4000 of 5000) en Arion AF 9300. Nu las ik een testrapport van de 9300 waarin stond dat er audio drops zowel analoog als digitaal zijn. Aangezien het rapport van oktober vorig jaar dateert denk ik dat die bug mogelijk al verdwenen is met een nieuwe software update. Is dat zo? Bedoeling is ook om te werken via TV Vlaanderen (of Canal Digitaal via Seca) en een Aston CI 1.07. Hoe reageert de ontvanger daar op? Loopt hij dikwijls vast of draait dat prima? Het moet ook mogelijk zijn om naar programma A op TVV te kijken en programma B van TVV op te nemen. Maar ik heb begrepen dat dat kan. Zoals jullie zien heb ik vele vragen zodat ik bij jullie, gebruikers, het beste terecht kan. groetjes, ramses.
Gorefest Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 Alles wat je wilt kan inderdaad. De audio dropouts zijn opgelost in een van de laatste software versies. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Bedankt! En is de software van de Echostar 5020 compatiebel met die van de Arion 9300?
Gorefest Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Nee niet echt. Je kun hem er wel in krijgen maar dan werkt de afstandsbediening niet. Ook het Display van de ontvanger en het USB gedeelte is anders. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Ben hier ook nieuw. Wil ook een Arion 9300 Pvr aanschaffen. Ik neem aan dat je programma's via EPG kunt programeren. Heb in forums zitten zoeken maar kon dit nl. nergens voor 100% zekrheid terugvinden.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Dit is correct. Je kunt via de EPG programmeren. Mediahighway EPG van canaal digitaal wordt ondersteund. Alleen wel jammer dat zie maar 48 uur vooruit kan kijken.... Wel handig is de optie waarmee je de opname langer (in stappen van 10 minuten) kan laten doorlopen dan de aangegeven tijd in de EPG. LionKing
Gorefest Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Via de Duitse zenders en andere zenders die wel fatsoenlijke EPG hebben kun je tot 7 dagen vooruit kijken. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Maar de EPG werkt op een CD versie niet anders alsbij de gewone Arion. Ik heb een gewone en mijn zoon heeft de CD versie(beetje dom maar toch) Ik kan dat dus regelmatig bezien. Een ding weet ik wel heel zeker, die van mij is veel stabieler als de CD versie. De zijne hikt wat meer, maar dat komt gewoon omdat wij veel vaker een nieuwe software update krijgen. Maar nogmaals de EPG is gelijk en Zaterdagnacht had ik de epg er ingedrukt voor de zondag en toen stond de zondag er geheel in en mijn zoon wilde het zondagsmorgens doen en toen kreeg hij maar twee programmas erop(dit begrijp ik zelf even niet)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen