adupont Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Citaat: met aston 1.07 geen probleem op humax en dream daarvoor met andere cams niets dan misserie zelf de tvv cam werkte niet goed Dat meldde je enkele posts terug ook al, maar al zijn zoveel types humax en dream... dat je moeilijk kan zeggen dat er hiervoor geen problemen zijn. Op de DM7025 werkt aston 1.07 helemaal niet! In deze thread staan vele combinaties (ontvanger, (soft)cam) opgesomd waaronder ook humaxen en dreamboxen:http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1128392 Dat er betere cams zijn dan de officiële cam van TVV/CD klopt inderdaad. Mvg, adupont.
Gast Geplaatst: 25 augustus 2006 Geplaatst: 25 augustus 2006 Citaat: werkt TVV met een Magic Module? met de penta 1.20 erop dan? Groetjes Bij mij wel. De goeggekeurde module heeft beperkingen met landencodes enzo, mis je dus mooi alle 'franse" zenders. Welke je ook pakt, het blijft soms lastig met álle modules zo merk ik. Combinatie ontvanger en module levert telkens weer andere praktijk op merk ik. Over het algemeen werkt Aston 1.07 wel goed, zo ook de Z-Cas/Matrix Reborn CAM. Echt een garantie dat álles vlekkeloos werkt, daar moet ik Canal Digitaal gelijk in geven, is een "goedgekeurde" ontvanger...daar is tegenwoordig al wat meer keuze in.
Gast Geplaatst: 17 september 2006 Geplaatst: 17 september 2006 Hello, Ik woon nu te Moldavie en heb een Humax CI-5100 en een YU-MA-TU. Wat kan voor mij helpen? Ook voor andere programma's alles welkom. Met dank. Daniel
Aanbevolen berichten