Gerrit1967 Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik heb een thomson ontvanger die verder goed werkt alleen op de 2 duitse kanalen zdf en 3sat heb ik wel beeld maar geen geluid wie kan mij vertellen waar dat aan ligt. Alvast bedankt voor u hulp
cellie Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 AC3 stream actief? Als je het tenminste over een digitale thomson hebt. Assumption is the mother of all fuckups
Gerrit1967 Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2006 ik heb het idd over een digitale, maar hoe kan ik dit dan verhelpen
Mister HaCk Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Dat kan je verhelpen door twee dingen te doen. of je gaat in het menu instellingen zoeken naar ac3 of digital out of dolbydigital. zet deze dan uit. Tweede optie, selecteer op de afstandbediening een knop, waarmee je de taal kunt kiezen en zet deze op een andere taal(taal blijft zelfde, duits, maar je pakt dan de normale stereo stream) Elke ontvanger heeft deze twee optie, dus aan de geng!!!
Murdock Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Is een kwaaltje van Thomson. Je kunt Dolby Digital niet uitzetten en taal per kanaal wordt niet onthouden. Enige oplossing: Voorkeurstaal op DUITS zetten... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Mister HaCk Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Ohh dat wist ik niet. oke weer wat geleerd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen