sattinus Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 Ben sinds kort in bezit van een usb video converter. Hierop heb ik een beveiligingscamera aangesloten via een tulp kabeltje. Nu ben ik alleen op zoek naar een programma waar ik simpel dit beeld kan weergeven. Groeten, Sattinus Dreambox 800,New DreamElite 1.0 HD,Serial Ata 160 GB externe schijf,Nanostick 73E als digitenne tuner op DM800! Henksat settings, @sat motor,triax 88cm schotel. ==sharing the fun==
Thomas2000 Geplaatst: 9 augustus 2006 Geplaatst: 9 augustus 2006 Ik gebruik Active webcam. Kan ook een server beginnen in je lokale netwerk en plaatjes uploaden naar een ftp server. Ideaal! Kan ook een complete webcam op het net runnen maar heb je betaalde versie nodig. Shareware versie is onbetaald. Via google heb je em zo. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
sattinus Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 9 augustus 2006 Dank je Thomas, zal eens gaan googlen! Groeten, Sattinus Dreambox 800,New DreamElite 1.0 HD,Serial Ata 160 GB externe schijf,Nanostick 73E als digitenne tuner op DM800! Henksat settings, @sat motor,triax 88cm schotel. ==sharing the fun==
Thomas2000 Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 shareware versie is gelimiteerd qua mogelijkheden. Je kan de webserver niet gebruiken om de webcam livebeelden via internet te laten geven. Je kan de plaatjes wel elke bijv. 5 sec uploaden naar een server. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen