Dukdalf Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 De Timer automatisch 5 min. eerder laten starten lijkt mij niet altijd even handig, omdat je daarmee een programma wat ervoor zit en ook opgenomen wordt overlapt. Hierdoor vermindert de mogelijkheid op meerdere opname's.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Die overlappings problemen waren toch verholpen ?
oudeis Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Nog een leuke 'feature' gevonden in de vorige beta... Als de harde schijf vol is, en er is een timer geprogrammeerd, dan blijft de tuner in een aan/uit lus zitten. De tuner gaat aan, geeft heel kort de melding dat de HD vol is, en gaat weer uit. Vervolgens gaat ie weer aan, etc... Geen idee of ie al bekend was.
DeBeek Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Citaat: Nog een leuke 'feature' gevonden in de vorige beta... Als de harde schijf vol is, en er is een timer geprogrammeerd, dan blijft de tuner in een aan/uit lus zitten. De tuner gaat aan, geeft heel kort de melding dat de HD vol is, en gaat weer uit. Vervolgens gaat ie weer aan, etc... Geen idee of ie al bekend was. Yep, was het al, is in 110-V1100 verholpen. en 110_V1102 is volgens mij geen Officiele Echostar release, maar een door Clarkebelt aangepaste versie ?
Dukdalf Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Gisteren heb ik nog een telefoontje gehad van een Echostar medewerker naar aanleiding van een mailtje dat ik had gestuurd. De aanpassingen aan de software zijn nu totaal stop gezet. Ik wil hierbij de mensen van Echostar bedanken voor de manier waarop ze mij altijd te woord hebben gestaan en naar de client hebben geluisterd. Het bezoekje van mij vorig jaar in Almelo was een voorbeeld daarvan. Ik kan jullie vertellen dat zij zelf ook moeite hebben met het beleid van hun Amerikaanse bazen en het liever anders hadden gezien. Mijn complimenten voor het Echostar Team.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen