Dukdalf Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Ik heb aan Echostar de vraag gesteld of ze de Belgische zenders EEN en Ketnet/Canvas in de MediaHighway van CanalDigitaal willen opnemen. Helaas vinden zij dit niet nodig. Zijn er nog 5020 bezitters die misschien de moeite willen nemen om Echostar een mailtje ervan te overtuigen dat dit wel moet.
Gorefest Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 Is er wel MediaHighway EPG op de belgische kanalen? Op "Een" heb ik het wel. De topfield heeft het ook niet heb ik ff gekeken. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Dukdalf Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2006 Ik heb een brief gehad van CanalDigitaal dat het in de officiele boxen wel zit. De, zoals hun het uitdrukken, niet gecertificeerde boxen zoals Echostar/Arion/Eycos moeten het via de software in werking zetten.
Gorefest Geplaatst: 10 augustus 2006 Geplaatst: 10 augustus 2006 De Arion pvr-9300cd is ook officieel en gecertificeerd. Werkt het daarin wel dan? Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Dukdalf Geplaatst: 11 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2006 Goede vraag. Misschien zou iemand die een Arion CD heeft dit eens willen melden.
Alfons Verbiest Geplaatst: 11 augustus 2006 Geplaatst: 11 augustus 2006 Misschien zou iemand die een Arion CD heeft dit eens willen melden. Ik heb het Nederlandse CDS pakket en tot 2 dagen geleden de Arion AF-9300PVR-Cd (CDS goedgekeurd). Deze werkt met de MediaGuard EPG ingeschakeld 2 dagen vooruit. Maar bij Een en Ketnet/Canvas alleen now / next. Nu heb ik de Arion AF-9400PVR (niet CDS goedgekeurd), maar die heeft exact hetzelfde als bovenstaande. Groeten, Alfons
Dukdalf Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2006 Beste Alfons, Zou je eens bij jouw dealer kunnen informeren of hij iets officieels over dit probleem bij de Arion CD weet. Misschien kan hij via de dealer-telefoon wel een fatsoenlijk antwoordt krijgen. De helpdesk van CD snapt van zulke vragen helemaal niets.
Alfons Verbiest Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Die is na vandaag 3 weken dicht ivm vakantie. Misschien dat er nog een ander antwoord komt? Groet, Alfons
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen