Gast Geplaatst: 11 augustus 2006 Geplaatst: 11 augustus 2006 ik wil een vraag stellen:er komt iemand in mijn pc,namelijk een indringer of een hacker.hij veegt mijn blok not's en mijn favoriet sites namen.ik heb direkt een firewall gedownload namelijk de"balckice defender"en toch is hem gelukt terug te komen,hoe kan ik nu hem definitief blokeren terug te keren?moet ik absoluut mijn windows formateren of is er een andere mogelijke weg?als ik begrijp heeft ie mijn ip nummer,als ik mijn windows formateer verandert de ip nummer terug of blijft die het zelfde?met dank
exciter Geplaatst: 11 augustus 2006 Geplaatst: 11 augustus 2006 Even een aanvullende vraag: Hoe weet je dat het een aanval van buiten is? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast Geplaatst: 11 augustus 2006 Geplaatst: 11 augustus 2006 ik ben de enige die deze pc gebruik,hij veegt mijn blok nots en vloekt tegen mij op deze blok nots
MisterE2002 Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 wat zijn blok nots? Kan het niet gewoon een spyware zijn die standaad berichtjes achterlaat?
Penthe Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Hij zal het windows kladblok wel bedoelen (notepad).
Ome Merde Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 een PC overnemen ? da's wel heel erg vergezocht. heb je VNC draaien ? deïnstalleer die eerst eens of Remote Desktop. desnoods met hijackthis een log maken en hier posten ... merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen