MacGuinness Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Weet iemand hoe je de Sub-videokanalen van Priemeredirect onder Progdvb kan bekijken? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 heb jij een cam emulator voor premiere en zoja kan je mij vertellen welke dat dan is ik bedoel dus zoiets als poorman cam maar dan voor premiere
MacGuinness Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2006 Nee die heb ik niet. Gewoon met emu. Maar wat heeft dat met mijn vraag te maken? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 toen ik mijn antwoord schreef wist ik nog niet dat premiere op emu vrij was.
dr_grebber Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 Toevallig/uit verveling kwam ik er gisteren ook achter dat Premiere open is op de Dreambox; Op het Cryptoworks/Conax/Nagra forum kun je een sticky thread vinden dat de status van D+, Premiere etc behandeld. Ik weet ook niet hoe je de sub-kanalen kunt aanroepen, ook zowel op de dreambox als op de DVB-S 1.3 DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
fr@ncis Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Citaat: Ik weet ook niet hoe je de sub-kanalen kunt aanroepen, ... op de dreambox Hangt af van het gebruikte image. bij Jupiter : op het kanaal gaan staan, en dan "video" op de afstandsbediening bij Gemini : op het kanaal gaan staan, en dan de rode knop op de afstandsbediening Van andere images weet ik het niet, Gemini en jupiter zijn de enige die ik gebruik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen