Boelo Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Als ik een mail verstuur , met bijlage , word die meestal 2x verstuurd. B.V. Ik neem 2 foto,s ,die copieer ik naar emailontvanger dan neem ik de groep waaraan ik ze wil versturen En als laatst verzenden. Vaak krijg ik het bericht dat ze de foto,s 2x hebben ontvangen. Dus 2x het zelfde. Ik heb XP met Outlook-express Alle update,s 1 account voor email (hetnet) Nod32 virusscanner frisse installatie Hoe kan dat? Boelo ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
WPW Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Als de totale email met bijlage(n) te groot word dan stuurt'ie vaak per bestemming meer dan 1 email zodat aan de ontvangende kant alles goed aankomt. Probeer het eens met een klein emailtje zonder bijlage, dan moet er maar 1 aankomen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 maak je ook gebruik van een e-mail alias ? hoeft niet eens ingesteld zijn in Outlook Express. wellicht even op de servicepagina van je provider kijken bij de mailinstellingen en evt. het mailalias (indien die er staat) (tijdelijk) uitschakelen. merDe deze ruimte is te huur
Heyes Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Als ik in XP met rechtsklik>sent to>mail recipient, een aantal fotos verzend, komt het vaak ook 2x aan bij de mailontvanger, ik denk dat dit komt omdat Outlook Express aanstaat en bij mij staat ingesteld op 1x p/minuut verz/ontv mail, als de fotos er nog niet door zijn, begint OE vrolijk opnieuw te versturen. Als ik eerst OE uitzet, krijg ik geen klachten van ontvangers... Misschien helpt dit.
Boelo Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2006 Heyes , dat is het geweest. Het klopt wat jij zegt. Ik heb hem ook op 1 minuut staan. Zal hem eens op 3 zetten. Merde , ik weet dat niet , heb daar nooit iets veranderd. Mijn provider is planet WPW , bij gewoon een mail(tekst) gaat het goed. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen