Gast Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Draai met SS2 met ProgDVB 1.24.6 met V plug 0.9.7. Wil Premiere ontvangen,maar krijg steeds de bootschap verify ini file,not found.Kan wel Org enzo ontvangen. Zie ik iets over het hoofd of mis ik iets? Draai expres met een oude prog ivm opnemen en branden. Wie heeft de oplossing? BVD Fred
Albert_H Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 Hallo 3335. Je krijgt een error boodschap "verify ini file not found", wanneer krijg je die boodschap, bij het opstarten van progDVB of bij het kiezen van een Premiere kanaal ? Had je die boodschap voorheen niet, en werkte progDVB toen wel naar behoren? Wat bedoel je met Org enzo ? De kans is groot dat Vplug de file v_verify.ini niet kan vinden. Maar als ik die file weghaal krijg ik die error nog niet, maar dat kan misschien komen omdat Premiere al weer dicht is en er dus geen Nagra 2 meer gedecodeerd kan worden. De file staat bij mij in de plugins dir. Staat die file bij jou wel in de root van progDVB. Heb je wel een volledige set van Vplug geladen ? Hou je rekening met het feit dat progDVB vroeger, ik meen vóór versie 4.44 of zo, het hele softcam gebeuren in de root wilde hebben ? Later is ook hier de plugins dir ingevoerd en konden de plugins zowel in de root als in de plugin dir geplaatst worden. Heb je het ook met S2EMU geprobeerd? Ik ben echter bang dat je nu zult moeten wachten tot er weer licht is bij PW. Albert_H. Ik realiseer mij net dat jet met ORG enzo waarschijnlijk ORF bedoeld, dit is echter Irdeto 1 en daarbij is de v_verify.ini niet nodig. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
Gast Geplaatst: 12 augustus 2006 Geplaatst: 12 augustus 2006 ORG moet inderdaad ORF zijn en de errormelding komt alleen wanneer ik Premiere aanklik. Met deze versie ProgDVB tot nu toe geen problemen gehad. Ik heb alleen de Vplugmet de S2emu geladen en de softcam voor Premiere. Alles in de root,want deze versie heeft geen aparte plugin. Dus dat wordt weer wachten tot er licht komt.Mvg Fred
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen