Gast Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Wie weet welke CI-CAM de (NDS) $#@%!%#$#@#! kaart goed ondersteund? en dan met name de keyupdates... Op dit moment werk ik met een dragoncam met predator 3.41 deze ondersteund wel de $#@%!%#$#@#! kaart maar toch moet ik de kaart elke 1,5 maand even in de skybox stoppen voor de update. (en dat voor alle kanalen apart) Ik heb ook het boxnummer in de cam gezet plus de bijbehorende 09xx cam-id's maar helaas het probleem blijft. Dit is dan wel mijn eerste bericht, maar heb eerst de searchfunctie gebruikt om informatie te zoeken maar niks gevonden. En voor de moderatoren het is niks illegaals de skybox plus kaart is een officieel setje van Sky welke netjes geregistreerd is het gaat erom dat er één ontvanger gebruikt kan worden voor zowel de nederlandse kanalen als de engelse. Groeten Hein
fr@ncis Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Bij mijn weten : geen. Sky UK heeft nooit een "officiele" cam uitgebracht, en de dragon/T-Rex accepteert geen keyupdates. Het enige niet SKY-systeem dat bij mijn weten goed werkt is de Dreambox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen