indieke Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik heb de laatste medion-lifetec van $#@%!%#$#@#!. Prachtig toestel, alles erop en eraan. Behalve een ...CI. Eigenlijk ongeloofelijk! Dubbele tuner voor sat, dvbt en analoog! Maar niets voor mijn kaartje!!! Nu weet ik wel dat met een eenvoudige phoenix - programmer en de poor mans cam soft dit mogelijk is! Probleem is dat de tv uitzendingen "draaien" via het meegeleverde Medion -powerdvd mediacenter! De soft van de tv kaart zit daar ergens in verwerkt Ik heb met "My theater" eerst geprobeerd de gewone uitzendingen te bekijken, maar het programma zegt bij scan "no signal"! Eigenaardig genoeg, vind ik bij "settings", wel de verschillende tv tuners, dus ik denk dat de drivers niet worden gevonden, misschien omdat die vermengd zijn in het media-center. Als iemand een oplossing weet, is die ècht welkom. Het is niet alleen om programma's op te nemen, maar vooral om films te kijken via een crt projector. Ik geloof dat er in de doos een pinnacle zit, maar 100 % zeker ben ik niet. Ik kan wel wat met een computer, maar ben verre van een expert! Het beeld van de gewone zenders via het mediacenter is heel goed, dus jammer dat ik mijn betaalzenders niet kan bekijken!
rai Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Is hier over al heel veel geschreven. Even zoeken. Met b.v. MyTHeatre, een smartcardreader en NEWCS voor Windows kan je gewoon je smartcard gebruiken. De originele software die op je PC staat kan je dan wel vergeten. Daarmee gaat het niet werken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen