Ga naar inhoud


Hoe doe ik een 'Credit check' met Nokia 6101


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een Nokia 6101 gekocht. Maar ik zit met een vraagje, namelijk: Ik probeer al een tijd mijn geld te controleren. Hoeveel er nog precies op mijn kaart staat. Daarom voer ik via 'Contacten'- 'Namen' en dan op 'Credit Check' te drukken een Credit Check uit. Maar dan als ik dit doe komt er altijd op: 'Call Credit (def):.' Ik heb al een aantal SMS'sjes verstuurt dus er moet toch al wat af zijn. Hoe komt het dat ik geen cijfer te zien krijg?

 

Alvast bedankt!

 

Jon-asses

Link naar reactie
Delen op andere sites


ff gezocht op de homepage van die provider.

Dit gevonden:

 

Hoe werkt het?

Mobistar berekent elke dag het bedrag dat u hebt besteed aan uw oproepen, sms’jes en mms'jes. Een eenvoudig telefoontje na 9 uur de volgende dag volstaat om deze info over uw verbruik te raadplegen.

Om de dienst Budget Check te gebruiken belt u naar 5580 (optie 1). Wil u een beroep doen op deze dienst vanaf een vaste lijn of vanuit het buitenland? Bel dan gewoon het nummer +32 (0)495 95 58 02.

 

 

Welke informatie ontvangt u?

De staat van uw forfait en uw opties of het totaal van uw oproepen (naargelang van uw tariefformule).

 

Het bedrag in euro van uw oproepen en sms-verkeer buiten de formule.

 

Wenst u via sms verwittigd te worden wanneer u uw forfait bijna hebt bereikt of wanneer uw oproepen een bepaald bedrag overschrijden? Bel dan naar 5580 en druk op 9 om dit te configureren.

 

 

Grtz.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ff gezocht op de homepage van die provider.
Dit gevonden:

Hoe werkt het?
Mobistar berekent elke dag het bedrag dat u hebt besteed aan uw oproepen, sms’jes en mms'jes. Een eenvoudig telefoontje na 9 uur de volgende dag volstaat om deze info over uw verbruik te raadplegen.
Om de dienst Budget Check te gebruiken belt u naar 5580 (optie 1). Wil u een beroep doen op deze dienst vanaf een vaste lijn of vanuit het buitenland? Bel dan gewoon het nummer +32 (0)495 95 58 02.


Welke informatie ontvangt u?
De staat van uw forfait en uw opties of het totaal van uw oproepen (naargelang van uw tariefformule).

Het bedrag in euro van uw oproepen en sms-verkeer buiten de formule.

Wenst u via sms verwittigd te worden wanneer u uw forfait bijna hebt bereikt of wanneer uw oproepen een bepaald bedrag overschrijden? Bel dan naar 5580 en druk op 9 om dit te configureren.


Grtz.

Ik bel 5580, en dan moet ik een taal kiezen en ze dan bevestigen. Daarna hoor ik of zie ik niets meer. Maar ik heb Mobistar Tempo als je het wil weten. Dus nu weet ik het nog altijd niet. Toch bedankt! Weet iemand misschien nog een oplossing?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...