Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Via mijn Dreambox 500s een film opgenomen op de harddisk van mijn PC, de film heeft de extensie ts ik kan hem met de Windows media player op de PC afspelen. Nu wil ik dit ts-bestand op een CD of DVD branden, heeft iemand enig idee met welk programma dit moet?

Groeten,

Jim Reeves.

Geplaatst:

Rechtstreeks : nee.

Ik ken twee freeware programma's die de .ts omzetten in een geschikt MPEG-formaat : TstoMPeg2 en MPEG_Streamclip (even googlen voor de downloads)

En dan gebruik ik TMPGenc DVD Author of Cyberlink Powerdirector, maar er zijn nog programma's genoeg die dan een DVD kunnen maken van de MPEG's.

Geplaatst:

Bedankt fr@ncis voor je reactie ik ga eens zoeken naar de opgegeven programma's, ik laat het hier nog weten of het gelukt is.

Groeten,

Jim Reeves.

Geplaatst:

Nog een tip : mijn DM500 kapt bestanden af op 1 Gb. Als ik dus een film opneem, zit ik bvb met een xxx.TS, een xxx.TS.001 en een xxx.TS.002

MPEG_Streamclip kan daar niet mee overweg. Je navigeert naar de folder, opent daar een command prompt, en geef dan volgend commando :

copy /b xxx.TS + xxx.TS.001 + xxx.TS.002 yyy.TS

en dan werk je verder met de yyy.TS

Geplaatst:

Ik heb inmiddels het progje: MPEG_Streamclip gevonden maar als ik daar mee een ts-bestand van ongeveer 5 minuten af speel dan hangt het afspelen na ongeveer 3 minuten. Dan krijg ik de Windows meldig dat er een fout in het programma is op getreden en dan kan ik de foutmelding eventueel door geven aan Windows. Ik heb nog een andere ts-bestand geprobeerd maar ook dan krijg ik dezelfde foutmelding. Heb je enig idee?

Geplaatst:

Quicktime geïnstalleerd ? Een recente versie ?

Ik moet zeggen, heb er nog nooit mee iets afgespeeld. Ik kies open files, en dan Convert to MPEG with MP2 audio en dat is alles wat ik ervan gebruik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen