Gast Geplaatst: 13 augustus 2006 Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik overweeg om een TF 4000 of 5000 PVR aan te schaffen en las al één en ander over de verschillen tussen beiden. Volgende vraag heb ik nog. Hoe zit het met de overdracht van hetgene (gecodeerd) werd opgenomen (opnemen van een gecodeerde zender terwijl naar een andere gecodeerde zender wordt gekeken) naar een ander extern apparaat zoals een videorecorder of computer of andere dvd-recorder zonder harde schijf om rechtstreeks op DVD te branden. Moet bij het opnemen op een video de ganse uitzending opnieuw via de HD worden afgespeeld (volledige duur) en hoe zit het met de overdracht naar een computer. Ik meen te hebben mogen begrijpen dat de opnames niet in mpeg gebeuren zodanig dat dit nog moet worden overgezet indien achteraf via de computer op DVD wordt gebrand en wat met de snelheid van overdracht naar een computer. Is het tenslotte mogelijk een andere DVD-recoder aan te sluiten en de gedecodeerde opname (versneld) te branden op een DVD-schijf in die tweede recorder. Waarschijnlijk niet want niet in MPEG-formaat, veronderstel ik ... Indien immers de overdrachtsnelheden naar een externe bron lang duren (door het decoderen van de gecodeerde opname) is het misschien voor mij nuttiger om een Pace Puma aan te schaffen dewelke zowel het bekeken beeld als de opname samen decodeert. Alle hulp is welkom. Greets.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen