Gast Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 hey allen. Situatie: TV -> 2 scart aansluitingen Ontvanger -> 2 scart aansluitingen (1 TV / 1 Video) Hoe sluit ik nu een dvd-speler, ontvanger en playstation aan? TV scart1 -> ontvanger TV scart2 -> DVD En waar sluit ik nu de playstation aan? Op welke manier ik het ook bekijk, ik heb precies altijd aansluitingen te kort. Greetz Grey
Bigfoot Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 je kunt die Playstation op de video-uitgang van de satreceiver aansluiten. Als de satreceiver uit staat dan zou hij als het goed is het videosignaal door kunnen geven
Gast Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 dat werkt misschien zelfs als de ontvanger nog aanstaat. ik heb hier 1 VCR, 1 DVD, 1 Aston Xena 1700 en een Xbox (oude geen 360) - de DVD is rechtstreeks aangesloten op de TV via Scart - De VCR hangt op de Video aansluiting van de Xena - De Xena hangt rechtstreeks op de TV via Scart - de Xbox is aangesloten op het front-pannel van de TV (dus stekker met Composit en audio links/rechts). Met de Xena uit kan ik gewoon video kijken, en als de xena aan staat moet ik gewoon ff op het knopje Sat/TV drukken op de AB (kan dan schakelen tussen TV/SAT/VCR, maar TV geeft geen beeld wat er is geen Coax aangesloten waardoor normaal het kabel signaal binnenkkomt) Ik heb dit ook eens getest met die Dreambox die ik in bruikleen had en die schakelde automatisch om naar VIDEO mode als ik de DVD aanzetten (had de DVD op de Dreambox hangen en de Dreambox via Scart op de TV) maar je kan ook via de AB schakelen tussen Dreambox en VCR mode. werkt perfect. Maar als ik nu geen front-pannel had op de TV zat ik wel met een probleem want dan moest ik stekkers omwisselen als ik wile werken met de XBOX of de Video.
Bigfoot Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 Een ander optie is om een apparaat op de tulpaansluitingen van de TV aan te sluiten, de video is dan meestal slechtere kwaliteit composiet, maar goed. En sommige TV's hebben ook een S-video ingang wat al bijna net zo goed is als RGB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen