alejandro Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 Beste mensen, ik heb progdvb werkende, zelfs met csc icm 3 dreamboxen (intern uiteraard) Elke keer als ik van kanaal verwissel in progdvb krijg ik deze melding: als ik op ok klik, dan krijg ik wel gewoon beeld. Wie weet hoe ik van die melding af kom? gracias maar weer. Vastberaden, geen arrogantie!
docydoc Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 als je dubbel klikt op het "tv" venster kan je de verschillende codecs installeren. blijkbaar is bij jou de elecard mpeg2 codec ingesteld maar ontbreekt deze codec. Kies hier voor een andere codec bcb die van elecard zelf. Dan zou de boodschap niezt meer mogen verschijnen. Docydoc 2 x DM800, multitenne, wavefrontier T90, Triax 110, htpc + beamer,
alejandro Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2006 Sorry, ik zal ooit wel blond geweest zijn, maar als ik dubbelklik op het tv venster, schakel ik tussen full screen en box. welk tv venster bedoel jij? ps ik gebruik progdvb versie 4.76.3 Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 Je filter is niet goed geïnstalleerd/geregistreerd. ProgDVB schakelt dan automatisch terug naar het oude filter [sonic, meen ik], en die geeft wel beeld.
Gust Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 Hi Heb dit in het verleden ook eens gehad, bij mij was de oplossing dubbelklik op register in de file van filters in ProgDVB grtjs gust
alejandro Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2006 Mensen, bedankt. Gust, dat was idd het geval, eff de batch runnen en het werkt prima. Vastberaden, geen arrogantie!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen