Gast Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 mijn vraag was ik heb een smartcard voor tvvlaanderen maar wat heb ik juist nodig voor canaaldigitaal en hoeveel kost dat.alvast bedankt
netdata Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 legaal? Niet mogelijk, C+ nederland betaald auteursrechten voor nederland (net zoals tvv enkel voor belgië) Illigaal zijn er enkele optie's maar die zijn hier niet bespreekbaar en ook niet aanvaardbaar.
Gast Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 Een CDS-kaart, met adres in Nederland en Nederlandse bankrekening. Greets.
adupont Geplaatst: 14 augustus 2006 Geplaatst: 14 augustus 2006 Een smartcard van Canal Digitaal kost ongeveer evenveel als een smartcard van TV Vlaanderen. Alle info over Canal Digitaal en de kostprijs van hun pakketten vind je op hun website: http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=297 Heb je misschien familie of vrienden in Nederland? Dan kan je dit misschien met hen regelen? Indien niet kan je eventueel ook terecht in het deel Ruilen van dit forum. Een CD-kaartje moet sowieso vanaf een NL-adres en een NL-bankrekening. Mvg, adupont.
Leslie Geplaatst: 15 augustus 2006 Geplaatst: 15 augustus 2006 Ja er zijn wel diverse opties. Maar legaal is het niet. Maar zwaar strafbaar zal het ook niet zijn lijkt me. Gewoon familie/ vrienden opsnorren die een kaartje voor je willen halen. "De enige beperking in het leven ben jezelf."
Gast Geplaatst: 15 augustus 2006 Geplaatst: 15 augustus 2006 ik denk dat het ergste wat er kan gebeuren is dat ze je kaartje gewoon "uitzetten" en als dat een week is na je laatste betaling ben je dat bedrag misschien wel kwijt. Natuurlijk als BREIN/BAF er achter komen doen ze je misschien wel een rechtzaak aan ??
adupont Geplaatst: 15 augustus 2006 Geplaatst: 15 augustus 2006 Zover zal het heus niet komen... zolang er betaald wordt voor het kijken zit je (dat is mijn mening) in een grijs gebied. Mvg, adupont
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen