Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kaart wordt leegemaakt bij kijken naar spaanse zenders.<BR>Help.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

vertel eens wat meer over die kaart en welk systeem gebruik je?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

pitoe heeft gelijk.<P>CSD (niet alleen CSD, ook D+) zend momenteel bepaalde ECM die de pickaarten uitschakeld. De eersten die hier last van hebben zijn die met secaboxen. <P>Hier op mijn Humax met Aston heb ik geen probleem gehad. <P>Maar de pickaart in mijn secabox ..... leeg.<BR>Na het uitvallen van de pickaart, heb ik die uitgelezen rn de eeprom was leeggemaakt!!!<P>Er zijn in omloop bestanden die daarop tegen gewassen zouden zijn, maar niet met echt veel positief resultaat.<P>groetjes...<P>PS: Het gaat hier uiteraard over het seca systeem.<P>[This message has been edited by BigAntony (edited 25 October 2000).]<p>[This message has been edited by BigAntony (edited 25 October 2000).]

Geplaatst:

<BR>Ik geloof niet dat we meteen iedereen met een secadoos bang moten gaan maken. De problemen zijn er alleen maar met Duitse mediaboxen (PW) en de lokale Spaanse en Italiaanse secadozen. De secadozen uit andere landen w.o. Nederland vertonen nog geen problemen.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Je zegt de pickaart in mijn secabox ..... leeg. Vertel nou eens wat voor secabox (merk,type) en welke picfile had je daarop ingebruik.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

kaart wordt op zwart gezet bij spaanse zenders.<BR>Ik heb een premiere box en autoupdate van katama dat drie maanden heeft gewerkt.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Je hebt misschien gelijk.<P>Mij schoobroer zit met een nederlandse secabox en bij hem zijn ze (nog) niet uitgevallen. <BR> laugh.giflaugh.giflaugh.gif allemaal om neen nederlanse secabox laugh.giflaugh.giflaugh.gif<P>------------------<BR>

Geplaatst:

in mijn geval ook een premiere box met auto update bestanden van yoakam, zico en andere die ik heb geprobeerd. (alles blank na zo een attack!!!)<P>Nu heb ik al een week "antireset" in gebruik en voorlopig houd ie het uit.<P>Naar het schijnt heeft het te maken, dat alle pickaarten dezelfde seriele nummer hebben, nml. 123.456.789<BR>Met die antireset, en een hulpprog kun je je eigen seriele nummer inbrengen. En zoals ik al zij de mijne werkt nog na een week.<P>groetjes.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

aan BigAntony,<BR>Vertel eens wat meer over antireset en het hulpprogramma.<BR>Ik zou dit ook graag willen proberen.<BR>Nog dit: Dit zal je wel bekend zijn,<BR>met de duidse box kan je bijna met alle<BR>paketten interactief bezig zijn.Zowel met <BR>non-stop muziek bij de franse,epg bij spaanse<BR>en spelletjes.Ook bij canal+ spelletjes maar<BR>deze zijn al drie maanden hetzelfde.<BR>Als je het intereseert kan je via de spaanse zender meteo elk half uur de wolkenfoto<BR>meteosat opvragen en meer.<BR>Met vele seca dozen gaat dit echter niet.<BR>Groetjes.<BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.