Ga naar inhoud

probleem met Extreme sport, BBC Prime en Mezzo van TV Vlaanderen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een humax irci-5400 met de ToH3.4_HoT7.5 soft erin.

X-cam orion met 2.040 en TV Vlaanderenkaart.

Zet ik de humax op "card+emu" dan komt er geen beeld op Extreme sport channel, BBC Prime en Mezzo. Terwijl TCM-france wel tevoorschijn komt alsook easy-tv.

Denk dat het probleem bij de PMC-tabel zit, want met de instelling "card" komt er wel beeld.

Zou natuurlijk graag de humax op "card+emu" laten staan, anders moet deze instelling telkens aangepast worden tijdens het zappen.

Nieuwe poging:

1. "josje01clean" met "humax uploader 1.5"

2. "josje01 Toh3.4HoT7.5NLgemonteerd" erin met "humax uploader 1.5"

3. Met "HNFsmart2.4fix2" mijn settings erin, deze komen van "pet123" en door mij aangepast

4. Op FTA-channel gaan staan en met "DSR_9500_EMU_Ed54" de mach1-file van 060806 erin, alle sleutels nagekeken

5. card+emu

6. GEEN PMC-lijst geladen !!

Op hotbird komt motors tv te voorschijn (in de infobalk komt in het vierkantje een "V" te staan, "V" voor viaccess dacht ik), op eurosport heb ik klank maar GEEN beeld meer! dus dat is een nieuw probleem !!

Op astra komt TCM france te voorschijn (in de infobalk een "C", voor cryptoworks), easy-tv lukt ook maar de 3 zenders van TV Vlaanderen (Extreme sport, BBC Prime en Mezzo) blijven op zwart met de instelling "card+emu"

Hoe kan ik dit oplossen ??

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

Heb ondertussen een pmc-tabel gevonden waarmee extreme sport en bbc prime werken, maar dan gaat tcm france en easy-tv niet meer

Zijn hier mensen die het goede uit twee pmc-tabellen kunnen halen en er één goeie van kunnen maken ??

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Geplaatst:

In bijlage de pmc-tabel die hier gebruikt word.

Alle kanalen die je opnoemd doen het, met originele kaart TVV.

Lijst is van een bekende hobbyist, die ik heb aangepast ivm zelfde

probleem. Trace, mezzo enz..................

Groetjes,

Feeds worden ontvangen met Azbox HD Premium + Schotel Laminas 120

Geplaatst:

Badankt roland deze werkt !!!!

Geplaatst:

Heb ook enkele aanpassingen gedaan en werkt nu nog beter

Geplaatst:

met deze geeft mezzo (TV Vlaanderen) ook weer beeld en dit met

een humax irci-5400 met de ToH3.4_HoT7.5 soft erin en een X-cam orion met 2.040 en TV Vlaanderenkaart.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen