Ga naar inhoud

hdc1 2000 maximaal aantal zenders overschreden met 1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Na recente aanschaf van de humax en een hoop interessant gedoe om de wavefield uitgericht te krijgen (klopt nog niet helemaal maar goed, ik ben ook een newbie) probeer ik de gevonden zenders van Astra 2 op te slaan en krijg de bovenstaande boodschap. Ik heb de handleiding doorgenomen maar die beschrijft alleen de functies en niet de eventuele foutboodschappen. Ook als ik een aantal zender uit de keuzelijst verwijder, blijft de boodschap terugkomen. Het zijn er maar 450 of zo dus niet een giga hoeveelheid. Wat doe ik verkeerd?

Lud

Geplaatst:

er kunnen max 100 kanalen in een favoriet lijst

ik heb het ook gehad. zoek nu eerst de FTA kanalen sla ze op en dan naar de CAS kanalen en dan gaat het goed bij mij. het is mij opgevallen als de humax meer dan 600 kanalen vind dat het dan mis gaat.

groetjes roel

Geplaatst:
Citaat:
het is mij opgevallen als de humax meer dan 600 kanalen vind dat het dan mis gaat.

Dat vind ik raar. Ik heb zowel de kanalen van Astra 1, Astra 2 en Hotbird ingescand. Astra 1 zijn er alleen al 1200. Dat hij steeds trager wordt bij het verwerken van de kanalen, akkoord. Wat gaat er dan precies mis?

Mvg,
adupont.
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
het is mij opgevallen als de humax meer dan 600 kanalen vind dat het dan mis gaat.

Dat vind ik raar. Ik heb zowel de kanalen van Astra 1, Astra 2 en Hotbird ingescand. Astra 1 zijn er alleen al 1200. Dat hij steeds trager wordt bij het verwerken van de kanalen, akkoord. Wat gaat er dan precies mis?

Mvg,
adupont.

maar niet in 1 keer 1200 kanalen

maar goed ik heb het gehad met een scan op de hotbird. al mijn transponders weg op de astra 1. daarom doe ik het nu in twee keer FTA en dan CAS.
en maak een backup op de laptop.
dat bewerken met formula for HD gaat heel goed. ik zet later mijn lijst hier op het forum.

groetjes roel
Geplaatst:

Dat is inderdaad raar. Misschien iets eigen aan jou toestel?

Zover als de settingseditor ben ik nog niet geraakt. Dat inladen duurt mij veel te lang!

Mvg,

adupont.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen