Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb zondag vbox aangesloten op 36v motor (voor channelmaster) deze heb ik nu geplaatst ipv postioner (die het goed deed). Leek met handig en doet ook alles perfekt met de dreambox 7020 maar er is 1 probleem ik heb op alle satellieten astra-hotbird enz heel goed signaal ong 90% - maar op astra op de zenders van tvv -

tv1-canvas-vtm enz heb ik maar 75% signaal ! zenders van cd(ned) komen binnen met 90%. weet iemand hier een oplossing voor? ik heb al andere lnb getest geen resultaat kabels vervangen geen resultaat. Zonder vbox ertussen haal ik op de tvv zenders ook 91% signaal met vbox 75% ???

db8000 db800 db600 db500hd chanelmaster 1.20m draaibaar visiosat bigsat

Geplaatst:

DE VBox heeft de 2 Connectors die op de printplaat zit als hoekconnector uitgevoerd. Deze dingen leveren nogaleens problemen op.

Demonteer ze (los solderen van de print) en zet er gewone chassie-connectors in.Soldeer hier een koper draad aan en brent deze op de print beter nog is een stukje coax vaarvan je de buiten mantel afhaald. dis de binnenkern met isolatie.

Of het probleem dan is opgelost is te zien maar dat probleem komt ineidergeval niet meer.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen