Ga naar inhoud


[5510PVR] Kan Menu niet meer verlaten


Jürgen

Aanbevolen berichten

I.v.m. regelmatig terugkerende problemen zoals hangen etc. heb ik vanavond besloten om een fabrieksreset uit te voeren en de HDD te formateren.

Zo ver ging alles goed maar ik zit nu in het Hoofdmenu en kom er niet meer uit het Hoofdmenu. Welke toets ik ook gebruik, de de Menu-toets of de Exit-toets. Ook als ik de TF spanningsvrij heb gemaakt en ik schakel deze daarna weerin kom ik direct op het Hoofdmenu.

Alle verder Menu-items kan ik wijzigen maar om weer terug te keren naar de normale mode is niet meer mogelijk.

Kent iemand dit probleem?

Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

Door het uitvoeren van een reset is ook je zenderlijst gewist. Wanneer je zenders toevoegd kun je ook weer uit het hoofdmenu.

 

Je kunt een zenderlijst van iemand anders erin zetten, of je kunt gewoon zelf naar zenders zoeken, dan weet je in ieder geval zeker dat je geen problemen van een ander erft.

 

Als daarna alles goed werkt kun je altijd nog een andere zenderlijst erin zetten. Er zijn best wel goede te vinden.

 

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
...Je kunt een zenderlijst van iemand anders erin zetten, of je kunt gewoon zelf naar zenders zoeken, dan weet je in ieder geval zeker dat je geen problemen van een ander erft.....


Zoals je als schrijft is het beste om je eigen lijst te maken (setedit) vaak komen er toch rare zaken mee.
Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...