Gast Geplaatst: 15 augustus 2006 Geplaatst: 15 augustus 2006 hallo ik heb een probleempje met netwerkshare zogauw als ik een box op stanby zet stopt hij met sharen is daar een progje voor om hem aan de gang te houden in standby of een sourcecode alvast tnx
Unetwork Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Als je hem op standby zet kijk je toch niet meer? En als je shared via de box, dit kan ik uit je vraag niet opmaken, moet de box aanstaan zoals een server altijd aanstaat. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
DRG Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 in de tijd dat ik een van m'n dboxen als cardserver gebruikte kon ik hem probleemloos in standby zetten en dan bleef newcs gewoon draaien.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Gast Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 ja inderdaad ik share er ook mee dus dat is het probleem mijn box beneden moet ik dus altijd aan laten staan als ik boven ook wil kijken volgens mij is dat een foutje in de software maar waar
Soulman Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Met sportster kan je de emu laten draaien met de box in standby Ik weet niet voor welke images dat nog meer geldt maar ik denk bij alle nieuwere.... Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
leechguy Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Wat bedoel je precies met standby? Er zijn nl. twee standby standen. Bij de ene heb je na het aan zetten direct beeld, bij de andere moet eerst het hele boot process doorlopen worden. In het eerste geval zou je gewoon moeten kunnen sharen omdat de box gewoon aanblijft. Er wordt alleen niks meer op het LCD getoond en het video signaal wordt niet meer op de scart gezet. In het tweede geval doet je box een shutdown en draait er dus niks meer, dus ook geen emu.
Gast Geplaatst: 18 augustus 2006 Geplaatst: 18 augustus 2006 Met standby bedoel ik dus dat hij gewoon op aan staat maar dan in rust stand bij deze img komt er dan de tijd te staan waarna een paar uur de gbox stopt met door sharen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen