Gast Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 hey, ik heb hier een pace 500 g4 staan, hij werkt wel, maar ik kan alleen bvn onvangen, ik heb hem op de rommelmarkt gekocht er zit achterin een soort chip met irdeto, voorin zit een multichoice kaart, weet iemand of ik hier ook nog meer gratis digitale zenders op kan ontvangen? alvast bedankt
Gast Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Hoi Jacen De pace is een nogal beperkte ontvanger, die standaard alleen geschikt is voor de kanalen van Canal Digitaal. Aangezien je kaart ook nog verouderd is kun je hier alleen het ongecodeerde BVN van ontvangen. De latere softwarevarianten kunnen ook zogenaamde boeketten ontvangen, je kon altijd een actuele lijst opvragen met zenders die ondanks de beperkingen toch te ontvangen zijn, Hier is er een van najaar 2004, niet erg actueel dus, maar misschien een startpunt om te gaan zoeken. Raceworld TV en L1 Limburg tv moeten in principe mogelijk zijn. (allle kannalen die bij 501G6 staan en bij overige FTA kun je vergeten vanwege hardware beperkingen in je ontvanger. Hier van dezelfde site de handleiding van de Pace
Gast Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 bedankt voor je snelle reactie, maar de 1e link is van de handleiding, en de 2e is van een hd-ontvanger. kun je die goede link met de frequenties nog een keer posten? en de software die er op staat is van canaal digitaal en ik kan wel 5 homechannels (geen idee wat het zijn) instellen, weet je ook hoe dat moet?
Gast Geplaatst: 17 augustus 2006 Geplaatst: 17 augustus 2006 Hier is de link, maar hij is dus wel verouderd, zoek hier naar andere transponders (=boeketten), je kunt er vijf instellen, waarvan de eerste die met BVN is. De meeste zenders waaronder de duitse zullen zwart blijven als gevolg van de technische beperkingen van de Pace, maar 12551.50 V 22000 5/6 heeft bijvoorbeeld L1 Limburg TV en Raceworld TV de zoekfunctie van dit forum levert vast wel meer informatie op over de Pace
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen