Ga naar inhoud


[all] Hoe kan ik de provider veranderen in een kanalenlijst?


renzie

Aanbevolen berichten

ik wil mijn kanaal lijst zo aanpassen dat ik heel snel voor diverse pakkettten de cams kan selecteren. dus voor de kanalen die CCcam gebruiken 1 naam en voor kanalen doe camd3 gebruiken 1 naam. Zo kan ik in gemini/PLI in de camsettings door de provider met de door mij gekozen naam te selecteren in 1 keer alle kanalen van de diverse providers op CAMD3 of CC cam zetten. het aanpassen van de pakket naam in dreamboxedit werkt niet. als je in gemini de groene knop indrukt komt de providernaam te zien en niet de door mij aangepaste pakketnaam. Waar vindt ik de mogelijkheid om de providernaam te veranderen ?

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In de sourcecode van enigma. De providernaam wordt met de programma's meegestuurd, dus om de weergegeven naam te veranderen zul je die stroom moeten onderscheppen. Enigma zelf doet dat overigens ook, een aantal providers wordt voorzien van een mooiere naam dan wat er via de satelliet wordt verstuurd.

 

Als ik het mis heb, en het kan toch op een andere manier (bijv via de bouquets file aan te passen), dan hoor ik dat graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het moet ook in de settings aan te passen zijn, want in PET settings worden bijv meer zenders onder TV Vlaanderen geplaatst dan in Joske. Ook heeft PET 123 het SKY pakket verdeeld in Sky Music/ Sport/News etc terwijl bij Joske dat allemaal BSKYB heet. Bij PET moet je dan ook per boeket een cam instellen, terwijl dat bij Joske met een druk op de knop voor het gehele Sky Pakket/Astra2A is ingesteld.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar zit ook het probleem

gebruik niet de pet of joske settings maar maak ze zelf door alle settings eruit te gooien en de dream zelf te laten scannen.

dan geeft hij op de juiste zender de juiste provider weer.

het is veel werk maar het werkt super.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
daar zit ook het probleem
gebruik niet de pet of joske settings maar maak ze zelf door alle settings eruit te gooien en de dream zelf te laten scannen.
dan geeft hij op de juiste zender de juiste provider weer.
het is veel werk maar het werkt super.


maar ben ik dan in staat om met dreamboxedit e.a naar mijn voorkeur aan te passen?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de providerboeketten die je via geel opvraagt. de providers welke in beeld verschijnen als je bij de cam instelingen voor provider kiest .

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke editor bedoel je precies Joske?? via dreamboxedit?? Maar Bouquets in de rechter kolom zijn toch user bouqetten en geen providerboeketten? waar vindt ik die?

 

Als ik in de rechterkolom een bouguet aanmaak en die bijv. share noem, dan komen de kanalen toch als canaldigitaal naar voren als ik deze als provider selecteer in het cam menu.

 

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gevonden!! doorscrollen naar beneden in de bouqettenkollom onder de radiobouqetten. ik kan aan de slag thanks!

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is hem toch niet. Ik heb een providerbouqet "Renzie" aangemaakt, daar bij wijze van test een aantal kanalen in gedaan. deze zelfde kanalen verwijderd uit het bouqet canaal digitaal, maar bij cam instellingen komen zij toch als canaal digitaal naar voren als ik provider selecteer in de autocam van gemini. moet ik de pakketnaam soms ook aanpassen?

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...