Gast Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Hallo Ben hier aant zoeken voor schema dell W2600 lcd tv heb het volgende probleem het stb lampje brand ook niet dus doet niets Ben naar de voeding gaan zien daar is alleen spanning op de grote elco van de 300 volt voor de rest meet ik er niet veel maar ja zonder schema toch moeilijk kan mij hietr iemand mee helpen Groeten Boma
Bart Geplaatst: 10 september 2006 Geplaatst: 10 september 2006 gezien het type heb je waarschijnlijk nog garantie dus ik zou Dell bellen? Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Steve Geplaatst: 10 september 2006 Geplaatst: 10 september 2006 er komt secundair helemaal geen spanningen uit ?? er moet 3,3 9 5,1 14 en 19v uitkomen. kijk of er geen zekering defect is in de voeding
Gast Geplaatst: 23 november 2007 Geplaatst: 23 november 2007 Hi Steve ik ben nog eens beginnen te zoeken in deze dell de voeding lijkt me goed ik kan al die spanningen meten maar er doet zich een raar probleem voor ik beb nu beeld en geluid maar als ik hem afzet moet ik zeker 15 min wachten voordat hij het terug doet gr Boma
Steve Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 vervang dan het elcootje van 10 uf/50v op het printje van de voeding (bij de aansluiting van de voedings connector)
Gast Geplaatst: 24 november 2007 Geplaatst: 24 november 2007 Citaat: vervang dan het elcootje van 10 uf/50v op het printje van de voeding (bij de aansluiting van de voedings connector) Hi Steve Dat is al gedaan maar helpt niet dat is voor de stby voeding denk ik gr boma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen