Gast Geplaatst: 16 augustus 2006 Geplaatst: 16 augustus 2006 Hey Ik wil op mijn SkyBox de zender Setanta Sports 1 en 2 ontvangen alleen staat er nergens op de site in welk pakket je het kan ontvangen. Ik ben van plan om het Toppakket aan te schaffen en vraag af of het erin zit. Heeft iemand Setanta Sports en kan me zeggen in welk pakket het zit ? Ik heb het over SKY UK. Alvast bedankt.
Addy V Geplaatst: 17 augustus 2006 Geplaatst: 17 augustus 2006 Op Setanta Sport moet je je apart abonneren. Het Setanta Sports Pack bestaat uit: - Setanta Sport 1 , Setanta Sport 2, Celtic TV, Rangers TV, Setanta Ireland, NASN/Racing UK en Racing World. Het abonnement kost 15 pond/maand en dan direct online afgesloten worden Link. Let op je moet wel alle (persoons)gegevens weten van de je sky abonnement, indien je deze niet voorhanden hebt kun je het beste het pakket via jouw Sky leverancier afsluiten.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2006 Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik heb zelf Setanta Sports, vanuit Engeland hebben we opgebeld om het abonnement af te sluiten. Het moet op hetzelfde (Britse/Ierse) adres staan als je Sky abonnement en de betaling moet via een Britse of Ierse bankrekening lopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen