Ga naar inhoud

Arion 9300 opname

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In je originele bericht heb je het over een diseqc-switch die er nog tussen zou zitten, of is dat niet het geval?

Geplaatst:

Het spijt me enorm, ik ben er niet in thuis, ik wilde met sateliet goedkoper kijken en hij moest het doen zoals een ander apparaat die ook zijn opdrachten uitvoert ( dus een mp3 speler speelt probleemloos zijn muziek af, een pc moet zijn taken probleemloos uitvoeren zonder vastlopers, dus een tv decoder/recorder zou ook zijn taken moeten doen in mijn ogen zonder problemen.), van verdere termen weet ik niet veel van maar bij mijn weten staat die diseqc-switch niet aan of er tussen

Geplaatst:
Citaat:
Waar ik ook aan heb zitten denken is :

Wat ik wil: dus 1 opnemen en ander kijken, moet je daar geen andere CD kaart voor aanschaffen en deze in port 2 steken? Want er werd overal geadverteerd met : neem een Aston duall cam en je kan opnemen en kijken tegelijk met de arion af 9300, maar tot heden is dit me nooit gelukt

Twee CD kaarten / twee cams is niet nodig. In het geval de Arion een zender opneemt en een andere zender wordt gekeken, dan zal de decoder altijd de zender waarnaar gekeken wordt decoderen. De opname wordt nu gecodeerd opgeslagen.

LionKing
Geplaatst:

Gisteren belde ***geen-reclame*** me rond uur of 21.00 op en we hebben alle instellingen na gelopen tevens ook de kabels verwisseld. Tijdens de test bleek dat de 2e ontvanger niets ontving, dus blijk dat deze waarschijnlijk kapot is.Nu moet ik hem opsturen en wachten op de uitslag, of/en dat ik een nieuwe krijg. Bij mijn vorige arion had ik ook dezelfde problemen. Soms zit het ongeluk mee.

Geplaatst:

Heftig, zomaar een kapotte tuner. Vandaar dat je van die gekke resultaten kreeg. Maar fijn dat het netjes wordt opgelost.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen