Gast Geplaatst: 17 augustus 2006 Geplaatst: 17 augustus 2006 Hallo mij LNB is aangevallen door een vogel, het is een invacom lnb. Nu mijn vraag is er zitten gaatjes in de oranje lnb plastic(Kop van de lnb) Kan dit kwaad en zo ja kan ik dit zelf repareren? Alvast bedankt voor jullie reactie.
schans14 Geplaatst: 17 augustus 2006 Geplaatst: 17 augustus 2006 Dit is een bekend probleem. Ik had vorig jaar hetzelfde probleem, en met de importeur ge emaild. hab toen 4 invacom lnb's terug gestuurd en 4 nieuwe ervoor ontvangen. het is een vervelend probleem, waar je niet veel aan kunt doen. Wel een goede service dat ze gratis nieuwe lnb's sturen.. maar als je ditelk jaar moet doen..is dat erg vervelend.. dit jaar zijn mijn lnb's nog steeds ok..gelukkig.. dus gewoon bellen of emailen met importeur.! groetjes schans14 Triax 78cm met trio hotb/astra1/astra2 Triax110 Aluminium Draaibaar met moteck-SG2100A Diverse Cams--VU+DUO DREAMBOX DM500S
hvdh Geplaatst: 17 augustus 2006 Geplaatst: 17 augustus 2006 Op de foto lijken het alleen nog maar putjes te zijn, geen gaten? In dat geval is het nog niet zo erg, alleen bijven waterdruppels daarin misschien wat langer "hangen". Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.
Gast Geplaatst: 17 augustus 2006 Geplaatst: 17 augustus 2006 Bedankt voor je reactie maar waar vind ik de telefoonnr. orginale importuur in nederland.
Gast Geplaatst: 18 augustus 2006 Geplaatst: 18 augustus 2006 Beste Peter NL... Doe nou even normaal. Wat kan een importeur of fabrikant er nou aan doen, dat een vogel aan je LNB loopt te kauwen..? Laat staan dat ie voor de schade moet opkomen. Dus ga naar de winkel..neem het gelaten en koop gewoon een nieuwe. Die dingen kosten toch al geen moer meer. Als bij mij in de tuin de slakken aan mijn bloemen lopen te vreten..ga ik ook geen verhaal halen op de tuinier die mij die bloemen heeft verkocht.
druid Geplaatst: 18 augustus 2006 Geplaatst: 18 augustus 2006 nee, dan moet je jouw slakkenverkoper daar op aanspreken. xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
bromtol Geplaatst: 18 augustus 2006 Geplaatst: 18 augustus 2006 en helemaal als er gaatjes zitten in het slakkenhuis. bromtol mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.
Wielleke. Geplaatst: 18 augustus 2006 Geplaatst: 18 augustus 2006 Citaat: Hallo mij LNB is aangevallen door een vogel, het is een invacom lnb. Nu mijn vraag is er zitten gaatjes in de oranje lnb plastic(Kop van de lnb) Kan dit kwaad en zo ja kan ik dit zelf repareren? Alvast bedankt voor jullie reactie. Gaatjes gewoon met water bestendige siliconenkit dicht smeren, en alles oke. gr. Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
Gast Geplaatst: 18 augustus 2006 Geplaatst: 18 augustus 2006 Inderdaad importeur deed er niet moeilijk over, En mij geadviseerd om naar de winkel terug tegaan. Daar ben ik geweest en kreeg gewoon een nieuwe. hij is nu beschermd met een klepje van de chips twinkels, dit schijnt prima te werken tegen die vogels. ge woon even op maat knippen en het plastic van de lnb verwijderen. dit hebben ze in de winkel voor mij gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen