wellcity Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Hoe kan ik een Chicago 220S handset aan melden op mijn gigaset micro ? De handset heeft geen menu, van het basis station heb ik een gebruiksaanwijzing van de Chicago 220S handset niet ?
Nowtv Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Dan zal dat niet lukken. Om een siemens micro zoals je aangeeft in de leermode te krijgen doe je het volgende. Op de mico basis zit een knopje die je in moet blijven drukken tot de basis begint te piepen. Dit duurt dacht ik iets van 15 seconden voordat deze gaat piepen. Het kan een knopje bovenop de basis zijn, maar ook een klein sleufje aan de onderzijde, waar je op moet drukken. Om de handset aan te melden zul je het toestel toch in de aannmeldmode dienen te krijgen. Aanmelden handset Basis 0 1 2 3 4 5 pincode 0000 Handset 0 1 2 3 4 5 ok Dit kan per basis we afwijken !! Dus kijk eens of je hier wat mee kunt Succes
wellcity Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2006 het kan wel 2 jaar geleden heb ik hem al eens aangemeld nu kwam ik hem toevallig weer tegen in een doos en moet opnieuw worden aangemeld. Maar hoe ik het de vorige keer heb gedaan ???? iig afgekeken van een siemens gigaset die groene model ?
gerrit B Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik dacht dat het als volgt ging zet de handset uit druk op de toets van het basisstation totdat deze begint te piepen druk op de 1 van de handset hou deze ingedrukt en druk op de aan toets tot je weer diplay hebt. druk de pincode in (standaard 0000) en sluit af met een # even wachten en als het goed is verschijnen de nog vrije adresplaatsen in het display. kies er hier eentje van en klaar. kom je er niet uit kijk dan even op de site van Siemens, veel handleidingen zijn daar gewoon te downloaden. suc6 gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen