Gast Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Hallo Ik heb een DTM 2004 en sinds vandaag bij de astra 1 ook een astra 2 geplaatst. Heel veel engelse zenders ontvang ik op de astra2 maar die van freq 10773 zitten er niet tussen. En dat zijn nu net de beste. Kan iemand mij vertellen hoe dat kan? alvast bedankt
WPW Geplaatst: 19 augustus 2006 Geplaatst: 19 augustus 2006 Als je deze TP via de menu's kan selecteren heb je dan wel signaal? is je kanalen lijst niet vol? Wat voor waardes heb je signaal/kwaliteit? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Het probleem is dat ik in de receiver de 10773 niet tegenkom. wel de 10744 en dan komt 10832. Dat was al voor ik astra 2 ging plaatsen. En ik weet dus ook niet hoe ik die erin moet krijgen. Kwalitein en signaal zijn ok en mijn lijst is nog lang niet vol. staat gewoon op maximaal.
WPW Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 In sommige ontvangers staat die TP lijst niet op een logische volgorde, doorloop de hele lijst eens, kan je de TP niet handmatig invoeren? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Nee hij staat er nergens tussen en handmatig invoeren kan niet. Zou het kunnen zijn dat ik de firmware moet updaten? Of heeft dat er niets mee te maken.?
WPW Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Misschien, stuur eens een PM naar een moderator of deze draad verplaatst kan worden naar Overige ontvangers daar heb je meer kans. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Ok dan probeer ik het hier. Heeft iemand een idee hoe ik freq 10773 op mijn DTM 2004 box kan krijgen?
WPW Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Je hebt PM als je dit niet in de gaten had (rechtsboven naast de contact knop). Het gaat over de handleiding. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen