Gast Geplaatst: 31 augustus 2006 Geplaatst: 31 augustus 2006 Ja idd RGR staan voor Radio Groot Rotselaar, ik kom uit Scherpenheuvel.
stefke Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 Ik ben van omgeving Tremelo. Heb komende weken wel geen tijd spijtig genoeg. Maar als ik binnenkort tijd heb kunnen we eens afspreken als je er niet moest uit geraken.
Beurnie1 Geplaatst: 1 september 2006 Geplaatst: 1 september 2006 En ik woon in het Leuvense... Kan i kergens mee helpen, ik heb zelf een relook, en alles "bolt" Vu+ solo met Pli & Sab Titan HD 1 - Xwindow - USB HD 500GB
Gast Geplaatst: 2 september 2006 Geplaatst: 2 september 2006 Dank voor de steun, ik heb er een redbox 2.8.6 RC1 op gezet daar ik de laatste images niet juist getest heb (ik durfde er geen Enigma op te zetten heb daar nog steeds niet veel beeld uitgehaald), ben nu met de Highland 2.10A bezig maar het ging toen hij hier wegging, enkel moest hij dit weekend zijn motor plaatsen. Hij heeft wel ervaring met andere niet Linux boxen., dus zou dat moeten lukken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen