Ga naar inhoud

VP2 nieuwe type op 6 Mhz ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een VP-2 van Ome Willem gekocht. Het betreft een nieuw type met een hendeltje (dus niet die met drie schakelaars)<BR>Goldcards progge gaat oke, echter wanneer ik m'n M*lticho*ce wil 'aanpassen'gaat het mis.<BR>In het verleden is het al eens goed gegaan (ging heel snel) maar nu lukt het niet meer.<BR>Heb het gevoel dat ik op 3.5 Mhz programmeer.<P>* Hoe stel ik de programmer op 6 Mhz ? (Is dat dmv een dipswitchje tussen de drie pinnetjes te plaatsen, zoja welke ??)<P>* Wat zou ik anders verkeerd doen ??<P>* Ik werk met Cardwizzard 1115. Is er een andere optie ??<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Hallo<P>Ik heb or ook een en werkt perfect.<BR>Maar kijk eens aan de onder kant van de print tussen de pinnen mag geen verbinding zitten als dat wel zo is moet je die zeg krassen dat wil Ome Willem wel eens vergeten.<BR>nu kan je als het goed is ook zonder jumper proggen en dan niet meer.<P>------------------<BR>

Geplaatst:

De VP2 kan alleen op 6 mhz werken als je de uitvoering met 6 mhz hebt gekocht. 6 mhz is optioneel.<P>Ik heb de uitvoering van augustus 2000 met hendel.<BR>Als je de 6mhz hebt dan zie je in één van de hoeken 2 kristalletjes met 6 en 3,57 mhz op staan. Rechts van de kristalletjes bevinden zich 3 pinnen waarmee je met een jumper kan switchen tussen 6 en 3,5 mhz. Naar voren (pin 1+2) richting de 6 mhz kristal is 6mhz en jumperloos of pin(2+3) is 3,5mhz.<P>Succes<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik blijf een probleem houden met m’n VP-2 programmer van Ome Willem<BR>Ik heb dus zo’n nieuw type van augustus 2000 (met hendeltje). Tevens met 6 Mhz optie.<BR>Wanneer ik een orginele Multich*ice wil ‘aanpassen’, krijg ik de mededeling “Signature fout”<BR>Het balkje begint wel te lopen, maar de foutmelding vindt willekeurig plaats.<P>Ik werk met Cardwizard 1115 en/of Cardwizzard 1112 nederlands. <P>* Wat gaat er fout (instelling naar 6 Mhz niet goed ?)<P>* Kun je trouwens de Multich*ice ook op 3.5 Mhz programmeren?<P>* Welk (ander) programma is hiervoor aan te bevelen?<P>Een aantal weken geleden is het wel gelukt, dus de programmer heeft het reeds bewezen dat het kan. Ik weet alleen niet meer precies hoe….<P><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.