Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb 2 kaartjes en volgens CDS ook 2 namen.

Duidelijk een verkeerd gelezen inschrijfformulier.

Nu heb ik dus 2 brieven gekregen mbt het STB.

Eentje wil ik wel nemen, de andere gaat op n1,2,3

 

Is er buiten het betaalde servicenummer nog een andere manier om een correctie door te geven?

Ik bedoel beide kaartjes staan op hetzelfde adres, initialen zijn hetzelfde en de achternaam komt fonetisch zelfs nog in de buurt.

Vind het belachelijk voor zoiets te moeten dokken.

 

Kan dat op een andere manier of is CDS echt zo verschrikkelijk?

You cannot ignore that member


Geplaatst:

je kan altijd proberen, en als je binnen een paar minuten geen reply krijgt van de mail Deamon dat het adres niet bestaat heb je toch kans dat ze alsnog reageren (kan wel ff duren en vandaag werken zeker niet).

Geplaatst:
Citaat:
Is er buiten het betaalde servicenummer nog een andere manier om een correctie door te geven?


Briefje naar Canaldigitaal, t.a.v. Afd. STD Smartcard Mutaties, Postbus 444, 1200 JJ in Hilversum.

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Geplaatst:

tja , bellen is wel het meest effectief.

 

met 1 telefoontje wijzigen ze van alles

 

zo heb ik voor 2 kaarten TELEFONISCH het adres even gewijzigd

 

erg handig omdat het mijn 2e en 3e kaart is (voor € 1,00 pm.)

 

stond nog op het adres van mijn ouders , en was met 5 min opgelost !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...