mietde Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb 2 kaartjes en volgens CDS ook 2 namen. Duidelijk een verkeerd gelezen inschrijfformulier. Nu heb ik dus 2 brieven gekregen mbt het STB. Eentje wil ik wel nemen, de andere gaat op n1,2,3 Is er buiten het betaalde servicenummer nog een andere manier om een correctie door te geven? Ik bedoel beide kaartjes staan op hetzelfde adres, initialen zijn hetzelfde en de achternaam komt fonetisch zelfs nog in de buurt. Vind het belachelijk voor zoiets te moeten dokken. Kan dat op een andere manier of is CDS echt zo verschrikkelijk? You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 is er geen email adress dat je kan gebruiken ? probeer eens met info@canalgitiaal.nl of informatie@canaldigitaal.nl ? TV Vlaanderen heeft ook geen email voor dit op de site staan, maar informatie@tv-vlaanderen.be blijkt wel te werken.
mietde Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2006 Heb ze een mailtje gestuurd maar ik heb zo'n idee dat dat parels voor de zwijnen zijn. You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 je kan altijd proberen, en als je binnen een paar minuten geen reply krijgt van de mail Deamon dat het adres niet bestaat heb je toch kans dat ze alsnog reageren (kan wel ff duren en vandaag werken zeker niet).
Rico H Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Citaat: Is er buiten het betaalde servicenummer nog een andere manier om een correctie door te geven? Briefje naar Canaldigitaal, t.a.v. Afd. STD Smartcard Mutaties, Postbus 444, 1200 JJ in Hilversum. Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e
marco24 Geplaatst: 22 augustus 2006 Geplaatst: 22 augustus 2006 tja , bellen is wel het meest effectief. met 1 telefoontje wijzigen ze van alles zo heb ik voor 2 kaarten TELEFONISCH het adres even gewijzigd erg handig omdat het mijn 2e en 3e kaart is (voor € 1,00 pm.) stond nog op het adres van mijn ouders , en was met 5 min opgelost !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen