Checkin Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Sta op het punt om Digitale TV na KPN te nemen. Maar wat zijn de ervaringen met de Twin Tuner KPN TV (Strong als ik mij niet vergis) Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
asmi Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Geen Strong maar een Samsung. Op zich een goede tuner, maar zo'n losse twintuner is wel een noodoplossing. Als je van plan bent om hem veel te gaan gebruiken in combinatie met een videorecorder raad ik je aan om door te sparen voor een PVR.
Checkin Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2006 @ Asmi Ben reeds al in het bezit van een DVD-recorder. Wat ik wel begrijp van deze KPN ontvangers, dat je ze niet in het buitenland zou kunnen gebruiken (FTA - Vakantieperiode) Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.
wammeswaggel Geplaatst: 20 augustus 2006 Geplaatst: 20 augustus 2006 Dat was vroeger idd het geval, maar met de nieuwe software- versie is dat inmiddels verholpen. EEN nadeel heeft die Samsung twin echter wel: als je een opname maakt via de tweede tuner, is het opgenomen beeld soms zwart! Dat is weliswaar te voorkomen door de timer zeeeer ruim van te voren in te stellen en dan het beeld te controleren, maar lastig is het wel. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen