Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de nieuwere Vplug 0.98 zit nu ook een cardshare client. Dus vandaag eens aan het testen geweest tegen m'n interne Cardserver. Deze ondersteund zowel Newcs als Radegast protocol. Als ik de radegast activeer in de ini file, dan werkt het goed. Krijg het alleen niet voor elkaar meer dan 1 CAID te gebruuiken. Dus moet dan steeds de ini file aanpassen.

Nu zag ik dat je ook Camd3 kan gebruiken ipv. radegast. De info hiervoor staat in de vplug.ini. ZO te zien moet deze plugin dan een Camd3.exe opstarten. Dus die ook op m'n PC gezet en de config van m'n dreambox erbij gecopieerd. ALs ik nu die CAMD3.EXE met d ehand start dan gaat deze keuring connecten naar m'n cardserver. Maar als ik dit aan de Vplug over laat gebeurd er helemaal niets. ZO te zien wordt de exe niet gestart. Heeft iemand hier als eens mee lopen stioeien? En zo ja, wat doe ik hier dan fout?

Geplaatst:

Hallo,

Als een full version van camd3 download dan kun je daar ook een win32 versie vinden. Tevens is er een config folder met daarin de configuratie bestanden. Plaatst de exe en de config bestanden in een folder en start de camd3.exe (http://127.0.0.1:9080 en je hebt de camd3 web interface).

Laten we info delen, ik heb namelijk ook nog niet alles helder.

xodi

Geplaatst:

Ook net 0.99 gedownload, maar maakt geen verschil. Hij wil bij mij alleen maar met Radegast werken. Als ik in de ini file van radegast een 0 zet, zodat hij niet gebruikt wordt, dan loopt heel de cardshare client vast. Zelfs als ik een 1 bij usecamd3 gezet heb. Hij wil dus nooit camd3 gaan gebruiken.

Geplaatst:

Vraag me af of deze dan wel EMM's door kan sturen naar bijvoorbeeld newcs.

Ian

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Heeft er verder al iemand iets aan de gang? Bij mij sprint hij soms in 1 keer aan. Dan bedoel ik geen beeld, maar de CAM3D wordt plots automatisch opgestart. Echter niet op de C digitaal kanalen, maar als ik b.v. langs private spice op de hotbird zap. Geen idee wat nu de trigger is waarom dit kanaal probeerd te sharen. Alsof er ergens hardcoded iiets in de VPLUG gebouwd zit. Hoe kan je hem nu vertellen dat hij voord een bepaald CAID iets moet gaan doen? Radegast werkt echter wel, maar die wil ik niet gebruiken. Het gaat dus om de CAM3D die er in zit. (Heb inmiddels ook Vplug 1.02 erop staan).

• 2 weken later...
Geplaatst:

Rai, al eens getest met WinCSC ? Plugin ziet er goed uit, kan helaas niets testen alleen...

DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB

PC : TBS6980, TBS6680

Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+

Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1

• 2 weken later...
Geplaatst:

WinCSC werkt prima, zolang je maar een DREAMBOX er ook bij hebt hangen om de kaart actief te houden. WinCSC geeft namelijk geen EMME's door. Dat is nou ook net de reden waarom ik wil testen met CAM3D om te kijken of die wel EMM's doro wil geven.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen