Ga naar inhoud


[Strong 8100] 8100 CD / belgie / orf


Gast

Aanbevolen berichten

Nieuw op forum; wil niets verkeerd doen. Heb CD familiepakket met belgie en strong 8100 origineel V22. Sattracker van deze site geprobeerd en belgie is weg maar wel orf 1 en 2 zijn er nu bij wat ik eigenlijk geweldig vind. Toch wil ik belgie (een en ketnet/canvas) er zeker weer bij. Staat nu in lijst op 732 en 738 maar geen beeld. Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met de originele versie V22 heb ik alle CD zenders zonder problemen.

Met een andere firmware (welke weet ik niet precies meer omdat ik er al meerdere geprobeerd heb) had ik ook ORF 1 en 2 maar zeker geen Belgie meer. Volgens mij waren wel alle (de meeste?) andere CD kanalen er. Wat verder opviel was dat RTL4 en 5 op plaatsen 1026 en 1027 stonden en ik ze met geen mogelijkheid terug naar 4 en 5 kreeg. Pas met V22 origineel lukte dat weer maar toen waren dus ORF 1 en 2 weer weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt gewoon Decoder uitzetten en weer aanzetten. Dan de Loader weer Clearen en de EMU erop zetten. Daar het zelfde als die stopt met laden gewoon decoder uit en weer aan zetten.

 

Ik hoop dat werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo John,

Ik heb een alleen een originele CD kaart.

Seca2 patch lijkt niet te willen laden want ik zie niet dat er iets geladen wordt maar wel krijg ik gelijk de error: ERROR: command key (0xbafecede,bfc40000).

Inmiddels na 3 keer proberen is het wel gelukt de EMU te laden. Heb nu wel beeld op ORF 1 en 2 maar Nederlands (en Belgische) zenders zijn er niet.

Groet,

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

John,

Begrijp ik je goed dat als ik van origineel 8100 V22 begin met de Sattracker te laden, dan de Motormuislijst en dan de EMU, dat het dan moet werken?

Dat heb ik nu dus zo geladen (met nog wel een poging de Seca te laden maar daar was gelijk een error) en nu heb ik alle zenders, behalve waar SECA onderin in het beeld verschijnt, komt geen beeld; de CD zenders heb ik nu dus niet. Moet ik dan nog een instelling wijzigen?

Groet,

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op een Canal Digitaal zender bent probeer eens op je Afstandsbediening op + te drukken en dan op B en dan 1 en nog eens 1. Of op + en dan B en dan 2 tot er bij Punt 2 Seca staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na helemaal opnieuw begonnen te zijn werkt het nu zoals de bedoeling was!

Eerst weer originele versie ingeladen, daarna de Sattracker, de kanalenlijst en de emu8100. Toen geen beeld op CD maar met afstandbediening + B 1 1 en voor Belgie + B 1 0 werkte het geheel wel.

Dank aan ieder die me geholpen heeft.

Topic mag gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...