Ga naar inhoud

Signaal van C band naar verschillende ontvangers sturen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag,

Ik heb volgende opstelling :

schotel a : ku band lnb 4 uitgangen NSS 7

schotel b : ku band lnb 4 uitgangen PAS 10

schotel c : ku band lnb 4 uitgangen W3A

schotel d : C band lnb 1 uitgang NSS 7

Daar zijn volgende recievers op aangesloten, telkens met een disceq switch :

DM 7025 2 lijnen

Nokia 9500 : 1 lijn

Philips DST 5016 1 lijn.

Hoe kan ik nu het signaal van de C band antenne ook op de drie andere lijnen krijgen ? Bestaat er iets als splitter of kan ik een dominostekker in elkaar knutselen ?

Vriendelijke groeten

Geplaatst:

Ja je kan er splitters voor kopen. Belangrijk is dat de uitgangen van deze splitter niet met elkaar verbonden zijn.

Ik heb er wel 1 voor je over 1 LNB ingang in 900 tot 2150 MHz en 4 uitgangen onafhangelijk te kijken dus op verschilende TP's en Pol.

Is prof.spul maar sturen naar Afrika word denk ik moeilijk.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Geplaatst:

Dag,

De uitgangen van de splitters mogen niet met elkaar verbonden zijn, betekent dit dat er maar 1 ontvanger op ingeschakeld mag zijn ?

Verder stuur ik pm.

Alvast bedankt.

Geplaatst:

hallo,

in bijlage foto van splitter met powerpass deze had ik in gebruik bij 2 tuners op 1 schotel.Nadeel is dat je natuurlijk op beide tuners alleen maar kan kijken naar zelfde polaristie.Je kan er ook een 12volt switch tussen zetten alleen dan beeld op 1 tuner.

post-8042-1318258791,5997_thumb.jpg

Geplaatst:

Nee juist niet er komt 1 LNB en er kunnen 4 ontvangers aan die zonder dat ze last hebben van elkaar kunnen kijken op verschillende freq etc.

Geplaatst:
Citaat:
hallo,

in bijlage foto van splitter met powerpass deze had ik in gebruik bij 2 tuners op 1 schotel.Nadeel is dat je natuurlijk op beide tuners alleen maar kan kijken naar zelfde polaristie.Je kan er ook een 12volt switch tussen zetten alleen dan beeld op 1 tuner.

werkt deze splitter ook anders om. de een naar de motor en de andere naar de lmb

groetjes roel
Geplaatst:

Nee juist niet er komt 1 LNB en er kunnen 4 ontvangers aan die zonder dat ze last hebben van elkaar kunnen kijken op verschillende freq etc.

Dit geld natuurlijk niet voor de bijlage die errder te zien is maar wel voor een echte prof.Splitt

er.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen