Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Hoi, Ik heb hier van iemand een pentium2 staan die net spontaan enkel alleen nog maar een lange piep toon geeft. Er zit een Award bios in. Gr Ronald
Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Hier de bios pepjes lijkt er op dat het geheugen het heeft begeven.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Ja klopt ik was er al achter er was 1 stripje overleden.. Maar toch bedankt voor je antwoordt. Gr Ronald
Poetsdoekje Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Citaat: Toen ik de koptext las dacht ik dat het over een soort deeldo ging Sjaak(K) back to topic poets En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Penthe Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 ach de t van Trekken was vergeten, maar 1 lange piep is inderdaad geheel kapot geheugen bankje, komt trouwens niet zo heel erg voor, vaak zijn ze gedeeltelijk kapot en heb je continu problemen met je pc en kan je oorzaak niet per direct vinden, maar als ik errors krijg of rare dingen stop ik per direct gewoon even memtest erin en check mijn cpu fan. En geloof me vaker is windows het probleem dan de hardware
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen