tuupje_nl Geplaatst: 21 augustus 2006 Delen Geplaatst: 21 augustus 2006 Ik heb Pli Flubber op een 7000 doos geinstalleerd. Werkt op zich perfekt. Ik kan alleen niet (of maar even) als root ftp-en naar /var/scce (755 rechten dir). Soms lukt het, maar meestal niet. Zowel via IE6 als FTPVoyager zelfde probleem. Ik heb de box al een paar keer opnieuw geflashed, probleem blijft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Delen Geplaatst: 21 augustus 2006 /var vol? Waardoor iets overschrijven soms wel werkt, maar iets erbij zetten niet? CU, WanWizard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dagger38 Geplaatst: 21 augustus 2006 Delen Geplaatst: 21 augustus 2006 Kijk eens met de blauwe knop naar het eerste menu onderaan hoe vol je var is? anders probeer het eens met het programma DCC Dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuupje_nl Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2006 Jullie hebben helemaal gelijk, var te vol! Bedankt voor jullie snelle reacties! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen