Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Goedenavond, Ik heb vandaag geprobeerd een hornet ontvanger te installeren. Wat blijkt geen signaal. Terwijl als ik hem bij mij thuis aan de kabel hang gelijk signaal en beeld. Wat we hebben geprobeerd is 2 verschillende kabels tevens heb ik er ook een nieuw LNB opgezet. Wat zou dit probleem kunnen zijn. thx Frans
WPW Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Heb je daar ooit wel signaal gehad? krijg je wel iets op 1 van de 2 signaal balken? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Nee nooit dit is de eerste keer dat daar een satteliet wordt opgehangen. Met mijn Satfinder had ik volle bak signaal. Wat wel vreemd is dat men daar ook geen GSM signaal ontvangt of nauwelijks. zou dit mede een oorzaak kunnen zijn?? Frans
Tisnix Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Zap eens door naar andere sateliet, misschien staat de schotel op een andere gericht dan je denkt? VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
WPW Geplaatst: 21 augustus 2006 Geplaatst: 21 augustus 2006 Citaat: Nee nooit dit is de eerste keer dat daar een satteliet wordt opgehangen. Met mijn Satfinder had ik volle bak signaal. Wat wel vreemd is dat men daar ook geen GSM signaal ontvangt of nauwelijks. zou dit mede een oorzaak kunnen zijn?? Frans Nee, gsm is een rondgestraald signaal. Schotel staat niet goed. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 23 augustus 2006 Geplaatst: 23 augustus 2006 Thx voor de antwoorden. Heb hem vandaag opnieuw uitgericht en wat bleek de heren voor mij hadden hem compleet verkeerd uitgericht moest ongeveer een 30 graden naar links. Topic kan dicht Frans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen