Ga naar inhoud

[4000PVR] Slecht geluid op een duitse zender bij opname

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enkele maanden(ik heb mijn setbox abo beeindigd) kijk ik vaker naar duitse zenders oa de zender T5. Als ik van deze zender opnames maakt (wat ik altijd doe ivm reclames)heb ik ongeveer elke minuut even dat het geluid slecht wordt/weg valt voor enkele seconden. Dit is mij alleen opgevallen bij deze zender. Volgens mij doet ie het niet als ik rechtstreeks kijk.

Kan het zijn dat de zender een code ofzo meezend waardoor mijn opname verstoord wordt, een soort copieer beveiliging zoals dat ook bestaat voor oa Disney video films? of is er iets anders aan de hand.

Adi

Geplaatst:

Topfield 4000 ontvanger (sw update~july 2004), 80cm schotel met 4dubble LNB kop.

Geplaatst:

Weet ik niet, ga ik vanavond uitproberen. Betekend dit dan dat de HD aan het overlijden is?

Geplaatst:

Dat zou kunnen al gaat een TF iets ruger om met de HD en zal hij op een pc nog normaal kunnen werken.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Even met timeshift gekeken, en niets raars opgevallen. Tot nu zie ik het verschijnsel ook alleen met de duitse TV5 zender, bij opnemen, bij rechtstreeks kijken is het geluid goed (nou ja het blijft duits). Nog iemand ideeen?

Geplaatst:

Geef eens een transponder freq. dan kunnen we mee-opnemen en kijken of dit reproduceerbaar is.

Geplaatst:

Zender tele 5

12480 Mhz, 27500 KS/s Ver VID: 1535 aud: 1536 pcr: 1535 Astra

Geplaatst:

Ik heb eens gekeken en er is idd. iets gaande met deze zender als je het opneemt, zo te zien is het geluid overstuurt aangezien het bij de reclame's het meest voorkomt. Maar niet elke minuut, maar zodra het geluid harder word bij actie geluiden en zo meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen